خانه / پک کاکتوس / فروش کاکتوس اپونتیا میکروداسیس به صورت عمده

فروش کاکتوس اپونتیا میکروداسیس به صورت عمده

فروش کاکتوس اپونتیا به صورت حضوری و غیرحضوری انجام می شود, شما  می توانید به صورت عمده کاکتوس اپونتیا را خریداری کنید. برای آن که بتوانید از کیفیت خرید خود مطمعن شوید می توانید تصاویر گیاهان را در کانال تلگرام ما مشاهده کنید و در صورت رضایت سفارش خود را ثبت کنید.

فروش کاکتوس اپونتیا میکروداسیس

خرید کاکتوس اپونتیا میکروداسیس به صورت مستقیم از گلخانه :

امروزه بیشتر خرید ها به صورت غیرحضوری و از طریق سایت های اینترنتی معتبر انجام می شود. شما می توانید به صورت مستقیم خرید خود را از گلخانه به صورت اینترنتی به سادگی انجام دهید. فروش کاکتوس اپونتیا در بازار بسیار پر رونق می باشد زیرا این کاکتوس قیمت بسیار مناسبی دارد. یکی از ویژگی های این کاکتوس که آن را محبوب کرده حجم کم آن است زیرا می توان آن را در مکان های بسیاری قرار داد. برای اطلاع از قیمت عمده کافیست با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

فروش کاکتوس اپونتیا میکروداسیس

درباره کاکتوس اپونتیا میکروداسیس :

اپونتیا انواع بسیاری دارد ولی در بین آن ها شناخته شده ترین کاکتوس اپونتیا میکروداسیس می باشد. شکل ظاهری این کاکتوس شبیه به راکت های به هم چسبیده است که دارای تیغ های ریزی بسیاری می باشد که به این تیغ ها گلوشید گفته می شود. این تیغ ها در رنگ های سفید و زرد هستند. زیستگاه این کاکتوس شمال و نواحی مرکزی مکزیک می باشد. این کاکتوس را به نام های دیگر نیز میشناسند. برای مثال : راکتی, خرگوشی و زبان مادرشوهر.

فروش کاکتوس اپونتیا میکروداسیس

فروش عمده کاکتوس اپونتیا میکروداسیس :

مجموعه با پرورش انبوه این گیاه توانسته این کاکتوس  را در تعداد انبوه تولید و آماده فروش برساند. خرید از گلخانه ما به صورت عمده و در تیراژ های بالا انجام می شود. شما می توانید انواع کاکتوس را به صورت عمده و بدون محدودیت از مجموعه ما خریداری کنید. برای آن که بتوانید از قیمت ها مطلع شوید با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
آقای :
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09123540219
آدرس تلگرام: mhm20cactus@
آدرس اينستاگرام: 20.cactus
شماره واتساپ:
آدرس سايت: www.Cactusi.ir
پست الکترونيکي: info@cactusi.ir

حتما ببینید

خرید کاکتوس و ساکولنت از گلخانه

خرید کاکتوس و ساکولنت از گلخانه به صورت اینترنتی امروزه به سادگی در حال انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید