خانه / پک کاکتوس / خرید عمده کاکتوس میرتلو به صورت غیرحضوری

خرید عمده کاکتوس میرتلو به صورت غیرحضوری

خرید عمده کاکتوس میرتلو از طریق سایت های اینترنتی با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار بالایی انجام می شود و کسانی که این کاکتوس را به عنوان پایه استفاده می کنند بهترین روش خرید, خرید غیرحضوری می باشد. کاکتوس میرتلو یکی از بهترین کاکتوس های پایه برای پیوند می باشد, در صورت تمایل به خرید غیر حضوری می توانید با مشاور فروش ما تماس بگیرید و به سادگی خرید خود را انجام دهید.

خرید عمده کاکتوس میرتلو به صورت غیرحضوری

روش نگهداری از کاکتوس میرتلو :

آبیاری کاکتوس میرتلو :

آبیاری کاکتوس ها می بایستی به صورت منظم پی از هر بار خشک شدن خاک انجام شود, در صورتی که خاک گیاه مرطوب بماند و شما آبیاری را انجام دهید پس از مدتی باعث پوشیدگی ریشه می شود. بهترین تنظیم آبیاری برای این کاکتوس در زمان رشد هغته یک بار و در فصل خواب هر دو هفته یک بار می باشد.

خرید عمده کاکتوس میرتلو به صورت غیرحضوری

خاک مناسب برای کاکتوس میرتلو :

خاک کاکتوس میرتلو باید دارای ذهکش بالا باشد تا بتواند به خوبی آب را از گلدان خارج کند. وجود ذهکش برای این است که در صورتی که آب زیادی به گیاه داده شد از کف گلدان خارج شود و از پوسیدگی ریشه جلوگیری کند.

دما کاکتوس میرتلو :

کاکتوس میرتلو توانایی سرما را ندارد و در صورت سرما واکنش نشان می دهد, بهترین دما برای این کاکتوس بین 21 تا 30 درجه می باشد.

نگهداری از کاکتوس میرتلو بسیار آسان و راحت می باشد و شما می توانید به سادگی از آن نگهداری کنید. تنها کافیست به آموزش های ما دقت کنید.

خرید عمده کاکتوس میرتلو به صورت غیرحضوری

خرید غیرحضوری کاکتوس میرتلو :

خرید عمده کاکتوس میرتلو به صورت غیرحضوری یکی از بهترین روش ها می باشد, زیرا شما می توانید در زمان کوتاه با بهترین قیمت و کیفیت بالا را تهیه کنید. خرید از گلخانه می تواند برای مشتریان بسیار به صرفه باشد, برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با مشاور فروش ما تماس بگیرید, همچنین می توانید در کانال تلگرام ما عضو شوید و از کیفیت گیاهان مطلع شوید.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
آقای :
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09123540219
آدرس تلگرام: mhm20cactus@
آدرس اينستاگرام: 20.cactus
شماره واتساپ:
آدرس سايت: www.Cactusi.ir
پست الکترونيکي: info@cactusi.ir

حتما ببینید

خرید کاکتوس درجه یک در کرج

خرید کاکتوس درجه یک تنها در صورتی امکان پذیر است که شما از یه گلخانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید