خانه / ساکولنت / خرید عمده پک ساکولنت به صورت آنلاین

خرید عمده پک ساکولنت به صورت آنلاین

خرید عمده پک ساکولنت در کرج بسیار آسان می باشد. با خرید عمده پک ساکولنت می توانید سود خوبی در بازار گل و گیاه به دست بیاورید. اگر قصد دارید به صورت عمده این پک ها را خریداری کنید می توانید با مشاور فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

خرید عمده ساکولنت

خرید پک ساکولنت :

خرید عمده پک ساکولنت برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند می تواند بسیار مناسب باشد. این پک ها شامل تنوع بالایی از ساکولنت ها می باشد و محبوبیت بسیاری در بین مردم دارد. تنوع ساکولنت در مجموعه ما بسیار بالا می باشد و شما می توانید از هر نوع به صورت عمده خریداری کنید.

خرید عمده ساکولنت

خرید میکس ساکولنت :

شما می توانید به دلخواه خود انتخاب کنید چه نوع ساکولنتی در پکیج ها قرار بگیرد. پک های ساکولنت معمولا به صورت خطی هستند و این مدل چیدمان پک ها را زیبا تر جلوه می دهد. قیمت عمده ساکولنت بسیار مناسب می باشد , اگر مایل به خرید عمده هستید با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

خرید عمده ساکولنت

نحوه ارسال پک ساکولنت :

در مرحله اول شما با مشاور فروش ما تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت می کنید. همچنین می توانید این کار را از طریق کانال تلگرام ما انجام دهید. در مرحله دوم پس از ثبت سفارشات پک های شما بسته بندی خواهند شد. بسته بندی ها به گونه ای می باشد که گیاهان صدمه ای نخواهند دید. در مرحله سوم پک ها آماده ارسال به هر نقطه از کشور هستند.

خرید عمده ساکولنت

دیگر محصولات ما :

در کانال تلگرام مجموعه 20catus انواع کاکتوس به همراه قیمت گزاشته شده است و شما می توانید به راحتی از همان جا خرید خود را انجام دهید. از دیگر ویژگی های کانال تلگرام ما این است که طرز نگهداری از کاکتوس ها نیز آموزش داده می شود و دیگر لازم به نگرانی برای خراب شدن ان ها نیست.

جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با ما در ارتباط باشيد:
آقای :
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09123540219
آدرس تلگرام: mhm20cactus@
آدرس اينستاگرام: 20.cactus
شماره واتساپ:
آدرس سايت: www.Cactusi.ir
پست الکترونيکي: info@cactusi.ir

حتما ببینید

فروشگاه خرید کاکتوس بند انگشتی در کرج

کاکتوس بند انگشتی توانسته محبوبیت و معروفیت بسیار زیادی در بازار ایران ایجاد کند, به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید